ZWROTY I REKLAMACJE POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU ZWROTÓW I REKLAMACJI, W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY, BĄDŹ REKLAMACJI ZAKUPIONEGO TOWARU.

Ważne! Pobierz Umowa ReKlamacji

SKŁADANIE REKLAMACJI:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI 
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

ODASŁANIE PRODUKTU 
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. 


WYSYŁKA 
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Be Global Trade Sp. z o.o.
Literacka 19a/41
01-864 Warszawa

ZWROT TOWARU 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Be Global Trade Sp. z o.o.
Literacka 19a/41
00-105 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 

Oznacza to że zgodnie z przepisami prawa: na zwrot masz 14 dni, a towar musi być : nierozpakowany, nieużywany, oryginalnie zapakowany.